Minkkk anladım canım evet insan bir şey yaşadığında kaygıları artıyor haklısın sıkma canını o zaman şenlik bir durum yokmus doktorun dediği gibi sağlıklı bir gebelik her şekilde oluyor ve düşmüyor sagliksizsa sen ne yaparsan yap pamuklarada sarilsak dusuyor