User658383839 Kabızlığa ne iyi gelir bilginiz var mı geçen hafta dayanamadım acile gittim çünkü fazla ıkınmak istemiyordum afedersiniz lavman verdi onu denedim kurtuldum derken tekrar başladı ikide bir lavmana koşmak istemiyorum doğal yollarla çözmek istiyorum..🥺
Edckr User658383839 Anjelik erik. Çocuk prof. pediatri doktoru bize önermişti. Yurt dışında ilaç yerine anjelik erik tüketilir demişti. Bi deneyin isterseniz düzenleyici etkisi varmış.
glycnkrt User658383839 gebelik başından beri bununla cebelleşiyorum. 21 haftalık oldum hala aynı. hayatımda kabızlık nedir bilmezdim. duphalac şurup bana yaramadı. doktorum bitkisel probiyotik yazdı onuda sabah akşam içiyorum anca düzeliyor. bazı zamanlar yine zorlanıyorum ama o kadar değil. kısacası beni kurtaran probiyotik oldu. doktorunuza danışın
User658383839 glycnkrt doktor kontrolüe gittiğim zaman söylicem yoksa bu böyle gitmez 😣 ıkınmak da istemiyorum daha küçük olduğu için korkuyorum
glycnkrt User658383839 21 haftayım bide bana sor ıkınmaktan korkuyorum ama ıkınıyorum. kızımda hiç böyle olmamıştım. oğlum ben farklıyım diyor 😪 doktor kola,nohut, leblebi vs yeme , ekşi erik, armut bişeyler daha dedi onları ye dedi.
Esrafi56 User658383839 sabah aç karnına kuru kayısı yerseniz ben çok faydasını gördüm şuan çok şükür normale döndü kuru kayısıyı sabah aç karnına yediğimde hemen 2 dk içinde fayda etmişti
User658383839 Esrafi56 evet kuru kayısı var da öyle düzenli yememiştim denicem dediğiniz gibi teşekkür ederim 🥰🌸