Selda_krtl ikili taramada kan tahlilinde once ultrasonda bebege bakilir detayli. O zaman dr cinsiyyet buyuk ihtimalle goruyor. Ama galiba devlette soylemiyorlar ve erken diyorlar. Ben ozeldeydim ve doktorum da tanidikti o bana soyledi. Ama yinede 16 daha emin olacagiz dedi.