Ozlem1919 Kızlar bugün çok moralım bozuk 3. Tarama testinin sonucunu almaya gittim ve moralim bozuk geri döndüm dovn sendrom yanı tri 21=226 çıktı ama çoğu kişi yanıltıcı bu dıyor ama ben çok üzgünüm
1prens1prenses_ Ozlem1919 doğumda değişlikliği gösteriyor belli olmuyor. Rabbim sağlıklı hayırlı şekilde doğmasını nasip etsin inşallah üzülmeyin yazık sizede bebeğinize de
AyGC Ozlem1919 Merhaba, bugün ikili test sonuçlarımı dr ile paylaştım. Tri21/236 çıktı. Ben de çok üzgünüm. DNA testi için yarın kan aldırıyorum, acilen onu da yaptırıyorum. Rabbim hayırlı haberler almamızı nasip eylesin yavrular sağlıkla gelsin amin 🤲