Deebg Se11 maaşı çalışmadan önden aldığımız için ücretsiz izne çıkarken son maaşı iade ediyoruz canım evet
Deebg Se11 ayın 15nde ayrılırsan direk hepsini iade ediyorsun 1-2 gün çalışmış olursan onu düşüp kalanı alıyorlar