Duyguaksoy Bu gittiğim acil doktoru 32 haftalık dedi o da benim adet tarihime göre kendi şu kadarlık demedi ve hemşire çatı muayenesi yaptı bel ağrım var diye erken değil mi ben mi yanlış biliyorum
Elif_Atsvr Duyguaksoy Bende 32 haftalığım aşırı derece de nst de de belli ağrım var 4-5 kez alttan muayene ettiler açıklık varmı diye 2 gündür da alttan baktıkları için pempemsi bir sıvı geliyor normal mi acaba yara olmuş sanki genital bolgem çok yanıyor alttan baktıklarından beri
Asya140820 32 de çatı olmaz diye biliyorum kuzum 38 de yapıyorlar ağrın olması çok normal dikkat et kendine
Duyguaksoy Asya140820 bende öyle biliyorum canım bişey olmaz sanırım ya😣bel ve karın ağrım geçmiyor dünden beri şükür suyu falan iyi dedi bebek de iyimiş de ağrılar bitirdi beni
Ummuarbc Duyguaksoy birşey olmaz canım korkma bende ağrı sebebi ile gittim 35. Haftada bana da yapıldı alttan çatı muayesi 2 hafta oldu sıkıntı yok
Duyguaksoy Elif_Atsvr dün de gittim acile canım açıklığa baktı yine ama benden hiç bişey gelmedi yani normal mi bilmiyorum ki