Bebeğimin bugüne kadar tüm ölçümleri haftası ile uyumluydu. Son gittiğimde bacak boyu ve baş çevresi 1 hafta ileri karın çevresi 2 hafta geri çıktı. Doktorum takipte olalım dedi haftalık olarak kontrole gidiyorum. Başına gelen var mı sonrasında bir sorun oldu mu acaba ?