Bebisveannesiiiiii Kızlar aslında bir aciliyeti yok önümde koca bir beş ay var ama ben daha hiçbirşey almadım bebeğime Ne alacağım nerden başlayacağım bilmiyorum sanki bitmek bilmeyecek gibi Tavsiye veriiiin bana 🥹🥹🥹
aycicek_ Bebisveannesiiiiii canım bence 5 ay gibi düşğnmemelisin. İnsanoğlunun başına her şey geliyor Allah göstermesin erken doğum okur beklenmedik bir şey olur gidemezsin. Birde son aylar herkes ağırlıktan şikayetçi hareketin kısıtlanıy bence artık başlamalısın 🌸 mesela yenidoğandan başlayabilirsin doğar doğmaz neys ihtiyacı olacaksa. Mesela nevresim bile alınabilir artık