Kızlar ben şeker yükleme yaptırdım bşraz yüksek çıkmış doktor 1 hafta kanımı aç tok takip etmemi istedi sabah öğle akşam. Sabahı anladım da öğlen açlık şekeri yada akşam açlık şekeri kaç çıkmalı. Kağıtta 90ın altında olmaması yazıyor ama ilk açlık değildi yüksek çıkamaz mı öğle yada akşam açlık şekeri. Anlamadım ya kafam karıştı. Bilen yada yapan varsa bana anlatabilir mi?