Bugün 31+0 olduk kontrolümüz vardı 700 gram civarında olduğunu söyledi bebeğimin ultrason görüntülerinde kuyruk sokumunda bir açıklık kalbinde ve beyninde sorunlar görüldüğünü söylemişti doktorumuz bu yüzden aldır diyordu son ana kadar bu sefer gittiğimde aldır demedi ama bu bebek doğduğunda yoğun bakımda kalacak belki doğumdan sonra ölecek ölme ihtimali var dedi her kontrole gittiğimde öleceğini duymaktan çok yoruldum eylülün 15inde doğum tarihi belirleyeceğiz sezeryan istediğimi söyledim onda bile kızdı biran önce doğurup bebeğimi kucağıma alıp şükür etmek istiyorum artık.