Niyaniyan bilgeeS bebek büyüdükçe nefes alamaman daralman çoğalır dedi doktorum :( aynıyız malesef haftalardır gel-gitli daralmalarım oluyo, özellikle akşamları :( çok şükür ki son haftalarımız. Bebek kanala girdikçe rahatlayacakmisiz
bilgeeS Niyaniyan benim hep baş aşağıydı üç gün önce gittim ters dönmüş tekrar dönme ihtimali var mı Yoksa sezeryan olmak zorunda kalacağım
Niyaniyan bilgeeS ebeler, doğum koçları, pilates hocaları hep son günlerde bile bebişin dönebileceğini söylüyor, doktorları bilmiyorum :)) Bilir kişi değilim tabiki ama bence bol bol egzersiz yapın 🥰