Kızlar bugün doktora gittim ve bana
Coraspin klomen dostinex verdi
Kızımda emzirmeyi keseli 9 ay olduğu halde sütüne bakalım göğsünu sık dedi biraz süt geldi o yüzden dostinex verdi neyse bunları kullanalar var mı nasıl ise yaradimi ayin 3 üne bir daha çağırdı