Merhabalar bu hastaneye gebelik takibi için giden yani kadın doğum bölümüne giden her ay muayene için gittiğinde doktorunun kendisini gören var mı ben doktorumu hiç göremiyorum hep stajyerler muayene ediyor artık bu durumdan sıkıldım doktorumu değiştirmeyi düşünüyorum en azından hiç değilse doktorumla yüz yüze geleyim o muayene etsin istiyorum varsa tavsiye edebileceğiniz söyleyebilir misiniz ismini doktorun