Hilal_1905 6 ayımda çektirdim ben dişimi 3 gün gece gündüz uyutmadı agri kesicide gecirmiyordu ağrıyı en son doktorumla konuştum oda cektirebilirsin sorun yok dedi dişçiye gittiğimde intihap vardı antibiyotik verdi 1 hafta kullandım sonra çektirdim ama her dişçi çekmiyor doktorundan yazılı kağıtla cektirebilirsin