Kocamanailem_ Ben gebelik için ilk kan verdiğim zaman 3.46 çıkmıştı. Aradan 2 hafta geçti o dönem kadın doğum doktoruna gidememiştim 4 olmuştu. Hızlı bir şekilde artmış. Dahiliye doktoru bir ilaç verdi sabahları aç karnına düzenli içiyorum. İlk 3 ay 2.5 değerin altına düşmesi gerekiyor dedi. 1 ay sonda tekrar kan vereceğim.
Bns1- 1 gün bile gecikmeyin lütfen tiroid diyip geçiyoruz büyük sorunlara neden oluyor benimde 7,06ydı
Sokratesss troid sorunu olanlar gluteni kesmeli arkadaşlar, ne kadar ekmek makarna vs yersek troid bozuluyor. sabah aç karnına bir tutam dereotu yemenizi de öneririm. benim de tsh değerim yüksek çıkmıştı bunlar her zaman işe yaradı
Sdnrdlbz Sokratesss yeter ki sorun ortadan kalksın yemeyi içmeyi bırakırım ya pazartesi doktora gideyim ilaçlara başlıyım nasipse 🙏🏻♥️
Sdnrdlbz Aleynaz06 Allah razı olsun gerçekten içimi rahatlattınız çok teşekkür ederim rabbim sizede şifa versin inşallah 🤲🏻♥️