Sevdasinan amin ins canim ben hazirana kadar eksikleri gruplandirdim kundak hastane cikisi vs her ay bir grubu almaya calisiyorm indirimli olarak iyi geliyorda simdilik kundagimiz hastane cikisim coraplarim sapka eldivenlerim hazir :) geriye zibin felan kaldi zaten annem ve kayinvalidem sagolsunlar bazi urunleri onlar alacak battaniyesi ve uyku setini annem ustlendi hastane cikisi gibi bazi seyleri de kayin validem sagolsunlar ben aliyorm diye alma diyorlar ama insan geycandan tutamiyor kendini.🤗birde alisveris listesini gruplandirarak almayi herkese tavsiye ederim cok ideal oluyor