cck06 Merhaba kızlar bugün kontrolümüz vardı 16+2 yiz daha önce gittik öğrenemedik cinsiyeti bugün gösterir ibşallah dedik yine bacakları kapalıydı emin olmadan soylemiyim dedi iyice baktı baktı ne istiyorsunuz dedi bende bir oğlumuz var buda kız olursa çok mutlu olurum dedim ve kızzz %99 dedi inşallah değişmez %1 ilk ihtimal de olsa ama nasıl ağladım kız deyince bi duygu boşalması oldu allahtan hayırlısı her zaman çok mutluyum allahım herkesin gönlüne göre versin inşallah🥰🙏🏻😍
cck06 Krispiim16 çok teşekkürler canım hepimiz sağlıklı bi şekilde alalım kucaklarımıza yavrularımızı🙏🏻