Aslikk benim ikinci hamileliğim ama çok zorluyor bu . İlki kızdı çok çok rahat bir hamilelikti bunda hasta yatıyorum resmen sanki hamile değilim ☹️ ağrılarım yorgunluğum halsizliğim bitmiyor . Bu ağrılara kanama lekelenme gibi şeyler eşlik ederse sıkıntı oluyor . İstersen yine de sen doktorunla paylaş gidince bu durumu ilk ya ondan diyorum