Ben de aynı durumdayım ama boyatmayı düşünmüyorum bir tane beyaz kapatan sprey aldım lorealin ama onu bile hiç kullanmadım cok nadir belki kullanırım mecburen böyle devam edicez :) bitkisel nemlendırıcı mineral filtreli güneş kremi haricinde kimyasal hiçbirsey kullanmıyorum endokrin bozucu olabilir diye ne makyaj ne oje ne sac boyası