Kizlar bir haftaya bir çağırıyordu gidiyordum zaten yarında çağırdı salı günü de sezaryanim var yarın gidersem ücret odicem zzaten sali da gidicem arada 2 gün var yarın gelmiyim salı gelicem zaten dedim doktora gelmelisiniz diyor herhangi bir sıkıntı da yok acaba yatış günü de mi ücret alıyorlar