merhabamelek 38+4 haftadayım bugün doktora gittim bebegın haftası 35+4 36 o haftalar da kalmış bebek 3 kılo olmuş sorun olmaz dedi doktor ama başına gelen oldu mı bır sıkıntı oldu mu merak edıyorjm
Sermec27 merhabamelek 38+1 de oğlum 3080 doğmuştu gelişim geriliği de yoktu sızın bebek 3 kiloysa 36 ile uyumlu değil ki 3 kilo en az 37+5 lerde su an kilo olarak en fazla 1 hafta geri onda problem olmaz 37+1 de doğum yaptım 2450 Gr doğdu oğlum 34+5 le falan uyumluydu 17 gün küvezde kaldı çok şükür şu an 74 günlük yani bebeğinizin kilosu gayet iyi eğer 40 da doğum olursa 3500 civarı doğar 🥰
Canlarrr merhabamelek benim çocuklarım 37. Haftadan önce doğdular. 2100 ve 2400 olarak . Birisi haftasından 2 hafta diğeri de 1 hafta geriydi . Çok şükür şimdi 2,5 yaşındalar herhangi bir sorunları da yok . Bazen ölçümlerden kaynaklanabiliyor
Canlarrr merhabamelek ayrıca şuan 3. Hamileyim özele göre bebeğim geriden geliyor devlete göre normal yani o yüzden takılmayın makine hatası oluyor bazen
Semihaoyku Bence normal 3 kilo 38 haftaya göre benim ilk kızım 2955 doğdu sağlıklıydi yani suyu baş karın boy olcunleei normalse endişe etme
Cnskryks Benim bebeğimde 39 haftada 3100 olmuş bi hemşire olarak umursamadım açıkçası diğer ölçümleri de 2 haftaya kadar geriden gelmesi normal. Her çocuk 3 kg doğacak diye bi kural yok. Doktorunuz ekstra bi sorun iletmediyse takılmayın stres yapmayın.
merhabamelek Sermec27 zaten doktor kilosu ıyı olduğu ıcın sorun olmaz dedı haftası ama 38le uyumlu değil bebek başı govdesı 36 haftayla uyumlu dedı korktum açıkçası gene de neden 36da kalmış gelişmemiş bı sorun teşkıl eder mı dye
Sermec27 merhabamelek başı boyu ve kilosu benimde 2 hafta geriydi boyu kilosu gayet sağlıklı su an oğlum sadece çok küçük doğduğu için küvezde kaldı
fidanylcn merhabamelek benim oğlum da 38 de 34 35 görünüyordu doktorlar baya korkuttu karnında ölür farkedemezsin dediler ama bizim bebiş genetik olarak küçüktü o gün sancım açılmam çıkınca doğum yaptım ultrasonda 2600 ölçtüler 3080 doğdu bir sorun yaşamadık çok şükür