Babymom07 Canlar ya doğum yapalı 10 gün oldu idrarımı yaparken aşırı acıyor acaba sondadanmıdır diye düşünüyorum sizde de oldu mu??
Sevdanaz Canım o belli bi süre de geçiyo bi hafta sürmez geçer merak etme tuvaletini yapa yapa kendiliğinden geçiyo bende de vardı
Nugrimu Babymom07 Aynı durum başıma gelmişti enfeksiyon sanıp doktora gitmiştim ama tahlil temiz çıkmıştı. 15 gün belki dahada fazla sürdü geçti. Ama yinede içiniz rahat etmesse doktora gidin☺