Gizyy yalandunyaa 10 yıla yakındır pure beauty kullanıyorum. Ten rengi çok fark etmiyo zaten 2 seçeneği var. Sürdükten bi süre sonra ten rengine uyumlanıyo hemen. Tavsiye ederim kapatıcılığı falan da çok iyi ve yapısı çok hafif
Ftmaa28 yalandunyaa ben de pure beauty kullanıyorum 2 numarasını kapatıcılıgı vs iyi note 3in1 hiç kapatıcı değil makyaj bazı gibi arkadasım kullanıyor
Gizyy yalandunyaa ben bb kullanıyorum bu daha kapatıcı. Cc de kullandım kışın daha ideal gibi nemlendiriyo
Rumay yalandunyaa koreliler çok beyaz ten delisi oldukları için genelde açık renkli oluyor. Mesela missha 13 no kireç gibi bembeyaz 21 de beyaz hafif bugday tenin varsa 23 tercih edebilirsin
yalandunyaa Ftmaa28 bb mi yoksa cc olan mi kullaniyorsunuz Mishha 21 baktım da kırmızı olan paketi oda baya iyimis