Ogretmen_17 Salı günü kan verdim çarşamba sabah ulaştı mesajı geldi. Bugün sonuç çıkma ihtimali var mı ? başka hiçbir şeye odaklanamıyorum sonucu düşünmekten 🥺 cumartesi pazar girecek araya..
gizem3435 Ogretmen_17 4-5 günde çıkmıştı bizim. İsterseniz bir arayip öğrenin biz öyle yapmıştık. Aradığımız gün öğlen msj yoluyla sonucu atmışlardı
beyazmelegim Ogretmen_17 sizdeki belirtiler neydi acaba bizdeki böbreklerde biraz genişlik ve burun kemiği 6 gelmesi gererkirken 5.2 geldi ftal dna verdim bugun
Bhrdnz Bhrdnz benim doktorum gönderdiği için bana firmadan mesaj gelmedi doktorumda kanı verdim bir hafta sonra doktorum sonuçlar için aradı
Tgbashnn Ogretmen_17 benim hem bana hem doktoruma mail gelmişti ben yazmıştım doktoruma sonuçlar çıktı diye sonra dönüş sağladı
Bhrdnz Ogretmen_17 ben bir hafta uyumadim biraz uyuduysam da kabuslarla uyandım ama çok şükür tertemiz geldi inşallah siz de güzel haberler alacaksınız 🧿
Tgbashnn Ogretmen_17 gönlünü ferah tut inş hayırlı sonuçlar almak nasip olur 🤲 benimde hergün kafamdaydı mailin geldiğini gördüğüm an elim ayağım buz gibi olmuştu insan ister istemez stres yapıyor
Ogretmen_17 Tgbashnn ikili yüksek riskli çıktı şimdi o kadar tedirgin bekliyorum ki. İnşallah güzel haberler alırız. Sağlıkla kavuşuruz yavrularımıza 🌸
Tgbashnn Ogretmen_17 bence aramayın zaten onlar size söylüyor 5 iş gününde sonuç çıkıyor diye arada maillerinizi kontrol edin büyük ihtimalle pazartesi çıkar sonucunuz