Ya kızlar ben devlette ayrıntılı bir takip araştırma ile infertilite bölümünde tedavi olma kararı aldım 1 yıllık evliyim pko var ben de . Benim için rahim filmini hemen o hafta içinde gün verdi doktor pazartesi çekecek ama eşim bundan 7 ay önce sperm testi vermişti farklı bir devlet hastanesin de değerleri çok iyiydi hiç problem yoktu ben de doktora kağıdı verdim değerleri çok iyi ama bu hastane dede vermesi gerek dedi şimdi eşim bugün şehir hastanesine gitti ekimin 14 ne gün vermişler ya çok uzun süre geldi bana canım sıkıldı belli olması vs derken kasımı bulur acaba rahim filminden sonra eşimin sonucu çıkmadan tedaviye başlamazlar mı ya 😣bilgisi olan yazabilir mi