Bebişim erken gelmek istemeseydi 38+4te olacaktım ama o 37+6da gelmek istedi o gece acil gittiğimde ebe bakmak istedi korkutmak istemem ama benim çatım çok darmış yapamadı canım çok acıdı sezeryan düşündüğüm için de bıraktı canını daha fazla yakmayayım dedi. Doktorum da ameliyatta anestezinin etkisi altındayken bile zorlandım normal yapamazmışsın dedi çatıma bakmış sezeryanda