idos Hani öyle bir söylenti var ya dogumdan önce karın aşağı düşer 1 hafta önce falan diye. Doğru mu bu ? Eğer doğruysa 40 haftadayım nerdeyse karnım dimdik yukarda doğurmayacak mıyım artık ya😅
Ozgis1s idos valla doğru mu bilmiyorum ama bana da söylüyorlar bu günlerde. Çarşamba doğumum var şuan 38+2 yim 😂