Ebrarin_annesiiii0623 Aranızda burun estetigi olan varmi kızlar 1 ay sonra kısmetse olucam çevrem çok korkutuyor dayanilmiyck agrisi fln oluyor mu
Ozgis1s Ebrarin_annesiiii0623 ben 4 yıl önce oldum. Asla ağrılı bi işlem değil sadece tabiki rahatsız edici oluyor düz yatmak zorundasınız bi süre işte tampon oluyor vs derken . Maksimum 1 hafta rahatsızlık hissiniz olur sonra onlar da geçiyor zaten bence aşırı kolay bi ameliyat
Tgcerkn Ebrarin_annesiiii0623 doğumdan daha kolay :)) hiç korkma. ağrı sızı hiç yok. bende öyleydi. sadece vucuttan narkozu atana kadar mide bulantısı yaşadım
Skck Ebrarin_annesiiii0623 2 sene önce oldum gayet rahattım şişme morluk oluyor ağrı yok anestezi ile oluyor zaten
reyhan_t Ebrarin_annesiiii0623 8 yıl önce olmuştum. Baş ağrısı olduğunu hatırlıyorum. Öyle abartılacak bir zorluğu yoktu.
Ebrarin_annesiiii0623 Ozgis1s agri sizi olmasında napalm 1 haftada rahat uyumayım uykusuzluğa çocuklarımızın bebeklerinde alışkınız 😀😃
Ebrarin_annesiiii0623 Ozgis1s hadi inş cnm dua edin bana bol bol 3 yaşında Bi kızım.var onu bırakıp 1 gece ayrı kalıcı ameliyat sonrası pek ilgilenebilirmiyim bilmiorm bnm görünce ne gibi tepki verick korlucak mi bilmiorm smdi bunları düşünmeye basladim
Ebrarin_annesiiii0623 Skck İnş cnm ya 1 ay sonra sinsi olicm kızımdan ayrı kalmak koyuyo bide çevrenin korkutmasın
Ozgis1s Ebrarin_annesiiii0623 ayy dualarım seninle. Ben çok aşırı morarmıştım inşallah sende morarma olmaz çünkü o zaman bebişin korkabilir 😢
reyhan_t Ebrarin_annesiiii0623 hayatınızı etkiliyorsa olun derim benim özgüvenimi çok etkiliyordu aşırı büyüktü burnum. 19 yaşındaydim bir de gözümü karartıp olmuştum. İyi ki de olmuşum
Ebrarin_annesiiii0623 reyhan_t ewt etkili cnm uzun yıllardır istiodm maddiyata dolayı olamiodm smdi eğer ailem de destek olursa eşim kredi cekicek öyle olucm yoksa hergun artık kalıcı olamiycm Bi deli cesareti geldi bakalım hayırlısı olsn
Elsa57- Ebrarin_annesiiii0623 2 kere oldum 🤣 hiç agri sizi yok hatta ikinci için İstanbuldan konyaya gittim ameliyatın ertesi günü arabayla gezerek İstanbula döndük hatta Ankarada durduk akraba ziyareti bile yaptım hiç korkma sıfır acı 🤣