PirayeAkca Kızlar 13+1 günlük hamileyim doktor geçen hafta erkek gbii dedi cinsiyeti. Neyse benim suaralar göbeğim aşırı tüylenmeye başladı normalde çok tüysüzümdür. Hatta eşim bugün bizim oğlanın saçları göbekten dışarı çıkmış dedi😂😂 Çok utandım çözüm önerisi olan var mi tüy dökücü vs. Kullanmak istemiyorum
Mom89 PirayeAkca cnm tüyler doğumdan sonra dökülüyor dokunma ve cinsiyetle alakası yok.hormonlardan kaynakli💜💜
Cihan PirayeAkca eşinin lafına cok güldüm gercekten😂bn cinsiyeti bilmiyorum ama bnimde göbekte cok tüylenme oldu doktor sadece bnzetme yapmıstı
Sedef-345 PirayeAkca ya bende normalde dikkatli bakmamıştım dün farkettim tüylenme olmuş göbeğimde . İnşlh gider Doğumdan sonra 😂😂😂😂 14+5 olduk bizde
PirayeAkca Aysesare umarım dökülür çünkü bıyıkların kaslarım da aşırı çıkmaya başladı kendimi remzi gibi hissediyorum :(
tbnck Benimde oğlum olacak inşllah ve bendede tüylenme oldu hiçbişi yapmıyorum döküluyomus doğum sonrası onun için ellemiyorum bakalım dökülecek mi?
JeyranAhadova Benimde karnimda tuy falan yoktu. Erkek. 34 haftadayiz. karnimda baya tuy var))) Eshim tir shoferleri gibisin buyuk karin tuylu diyor)) Bebegime zarar olur diye hich bir shey kullanmadim. eshimde izn vermezdi. Dogumdan sonra yok olucak)
031965 Göbeğine tüy dökücü krem en son yapacağın şey olsun bence. Çatlak önleyici krem bile sürerken o kadar dikkat ediyoruz, tüy dökücüler aşırı kimyasal içeriyor jilet de olmaz hiç yoktan çoğaltırsın. Ağda çok rahatsız olursan yaparsın ama bence elleme hiç zaten dökülcek gidicek
CansuCaTurkmen Hamileliğin başlarında bende de aşırı bi tüylenme oldu canım 4-5 aylık olana kadar giderek arttı. Normalde göbeğimde hiç tüy yoktu her yeri tüy tüy oldu kaşımı alsam ertesi gün çıkar olmuştu. 5.aydan sonra dökülmeye başladı kendiliğinden şuan göbüşümde hiç yok diyebilirim ve normal kaşım filanda çıkmıyor eskisi gibi. Bilerek ağda yaptırmadım karnıma çatlamayı daha da kolaylaştırıyor demişlerdi tüy dökücülerde zararlı o yüzden bekle dökülmesini canım hormonlar değişiyor çok normal 🙈
PirayeAkca Kızlar bide hamile kaldigimda 52 kiloydum şuan 47yim kusa kusa 5 kilo verdim. 13 haftalık oldguna hemşireler bile inanmıyor afrikadaki insanlar gibiyim kemiklerim sayılıyor. Esim icimde bebek oldguna inanmiyor ne zaman cikar bu gobegim 🙄🙄
Bebekveben Ben normalde gerçekten çok kılsızım bacağımı almasam belli olmaz o derece 😂 göbeğimde hiç yoktu 15+4 üm baya bi göbeğim kıllandı