Kızlar merhaba biraz kendimi toparlayıp öyle yazmak istedim yazımı, biraz uzun olucak o yüzden sıkılacak olanlar şimdiden geçebilir❤️
09.07.2024 Duru Korkmaz ♥️
Ben temmuzun 8inde doktora son kontrolüme gittim kızlar 39+6 da bizim kız biraz inatçı çıktı ne yürüyüşler ne squatlar yaptımda bir türlü gelmedi sıcak suya oturmalar falan:))
Doktor kontrolünde doğumu başlattı şu şekilde başlattı rahim ağzına masaj yaparak çünkü artık doğurmam gerekiyordu plesantam yaşlanmıştı.
Doktor o masajı yaptıktan sonra eğer akşam sancın gelirse hastanede görüşürüz gelmezse yarın sabah yatışını yap azar azar suni sancı verelim dedi. Sonra o gü eşimle biz eve geçtik biraz yürüdük eve gelip sıcak suya oturdum bu sırada hafif sancılarım vardı ama doktor alttan baktığı için oluştu bu sancılar sandım :)) neyse sıcak suya bi yarım saat oturdum sonra biraz squat falan yaptım sancılarım hafif artmaya başladı biraz daha bekledim hafif regl sancısına dönmeye başladı bu sırada doktorumla iletişim halindeyiz tabiki dayanamayacak gibi olursan geç hastaneye demişti ama şimdi ilk doğum ilk heyecan olunca hafif artınca bile telaş yapıp hastaneye geçtim 😂 siz geçmeyin evde karşılayın o sancıları ahahjslf neyse sonra hastaneye geçtik ebe alttan muayene etti 2,5 cm açılma var sadece dedim oha ben bi 3 4 bekliyordum shahskfl sonra nstye bağlandım doktor yatışını yapın demiş ben nstdeyken eşim yatışımı yaptı sonra nst bitince odama geçtim damar yolu açıldı, bu sırada sancılarım arttı ama dayanılmaz değildi ben hiç oturmadım arkadaşlar hiç yatamadım asla hep odamda gezdim sonra ailelerimize haber verdik aslında kimseyi çağırmayacaktık ama sonra trip atarlar falan diye uğraşmak istemedim 😂 Ama iyi ki annem gelmiş sancılarım arttıkça beni hep sıcak duşa soktu duşta çok rahatlıyordum saat 19:00 gibi yatış yapmıştık bu süreçte saat 9oldu sancılarım bana göre çok şiddetliydi acı eşiği düşük bir insanım maalesef. Doktorum geldi açıklığıma baktı yanlış hatırlamıyorsam 4 cm dedi ben hayal kırıklığına uğradım resmen neyse biraz daha sabır diyerekten bi saat falan daha geçti artık iyice dayanamıyordum sancı her geldiğinde belime kurşun sıkıyorlarmış gibi hissediyordum korktumak istemem sizi ama herkesin farklı acısı. Saat 22:30 gibi falan doktor bidaha kontrol etti 6 cm dedi bu sırada sürekli beni ıkındırıyordu odada. Ben artık dayanamıcam dedim epidural taktırmak istiyorum dedim. Taktırdım taktırırken o sırada suyum geldi evet 6 cm de suyum geldi 😂 şarıl şarıl akıyordu bana hala sancı gelip gidiyor o sırada anestezi uzmanı belimden uyuştururken bana kıpırdama diyor ulan o sancı gelince yerinde durmak ne mümkün 😂 bu arada sancı anında nstye bağlanmak benim azılı düşmanım oldu ya nefret ettim hemşireye yalvarıyordum nolur uzanmıyım gezmek rahatlatıyor diye 😂 neyse epidural takıldı bana 10 dakika içinde sancım kesildi o kadar rahatladım o kadar iyi geldi anlatamam keşke daha önce taktırsaydım da sancıyı çekmeseydim dedim o an neyse sonra bi yarım saat bir saat sonra doktor kontrol etti alttan 8 cm açıklık olmuş beni yavaş yavaş doğumhaneye aldılar. Çatala çıktım onlar hazırlandılar falan (eşimde girmişti doğuma) eşim başımda güzel şeyler söylüyor falan sakinleştirmek için 😂 doktor ben ıkın diyince ıkın dedi doktorun demesiyle ilerledik çünkü epidural yüzünden sancı hissemiyordum. O dedikçe ıkındım ama çok zordu ıkınmak çünkü sanırım o hissi kaybetmiştim epiduralden dolayı yada ıkınmayı bilmediğim için zorlandım bilemiyorum. Bu sırada ben çok zorlandım maalesef. ıkınırken sedyede ben kayıyordum onlar yukarı çekiyordu çok komikti. Sonra ebe karnıma bastırıyordu çocuk insin diye. Ne inatçı bir kızım varmış be gelmek bilmedi. 😂Sonra doktor bana epizyotemi yaptı hissettim ama acıyı hissetmedim merak etmeyin onu yaptıktan sonra bebişim hemen çıktı o çıkınca gerçekten çok rahatladım ama eşimin tonsiyonu düşmüştü doktora ben bi dışarı çıkabilir miyim dedi gitti beni bıraktı hahshsjsjd beş dk sonra geldi ama kızını görmeye geçti o sırada benim dikişimi atıyordu doktor, gelmesin eşim bu tarafa dedim bu arada doğumum biraz zor geçtiği için biz ne ten tene temas yapabildik nede bir dakika kordon sıvazlama çünkü bebeğimde zorlanmıştı ağlamadı bir dakika falan. Korktum ben ağladım neden ağlamıyor diye sonra neyseki sesini duydum Allahım o an dünyalar benim oldu her şey biranda geçti şaka gibi. Dikiş işlemim bittikten sonra beni giyindirip bebeğimi kucağıma verip odama geçirdiler o kadar güzel bir bebekti ki bembeyazdı tombişti ama şimdi kara oldu beyazlığı gitti babası çok esmer ona çekmiş ahahhahsd tabi o tombişliğide gitti ödemmiş 😂 ilk gece uyuyamadım hastanede hem heyecandan hem bebeği izliyordum sürekli 😂 muhteşem bir his Allah isteyen herkese nasip etsin 45 gün oldu doğum yapalı kırkımız bile çıktı zaman çok hıızlı arkadaşlar. Çok uzun yazdım kusura bakmayın sizi seviyorum sormak istedikleriniz varsa yazabilirsiniz bu arada lütfen benim zor geçti diye korkmayın herkesin bedeni farklı, burada sancı hissetmeyip 7 cmle hastaneye gidenler bile var. Herkesin doğumu farklı lütfen kendinize ve bebeğinize odaklanın öpüyorum😘❤️