Metehan12 Merhaba hanımlar 4 haftalık hamileyim beta değeri 412 çıktı sizce bu rakam düşükmü birde ben kendimi çok iyi hissediyorum hamile gibi hissetmiyorum mide bulantısı felan hiçbişeyim yok.
Tgb_smh Metehan12 değerin iyi canım, ilerleyen zamanlarda başlayabilir bulantıların, ilk zamanlar gerçekten öyle oluyor hiç hamile değil gibi sonradan geliyor ama bulantı mide yanması vs. Ama tabi bünyeden bünyeye değişiyor bu durum
Baby_B Metehan12 Düsük değil,ben 42 ile öğrendim. Bu haftada bir belirti olmayabilir Bende 6.haftada baslamisti Bulanti kusma devam ediyor 12 haftaligiz Ama herkesin bünyesi farkli Herkeste belirti olacak diye bir sey yok