Temizhlya Kızlar selam yarın doğumum var ama 2 gündür de kasıklarımda yürürken özellikle ağrı oluyor doğumda yarın olduğu için çok ciddiye almadım ama sizce neden olabilir ve doktoruma bildirmeli miyim