Babyblog kesinlikle montosseri büyük yatak al derim ben. Çünkü bebeğinizi ayırdığınızda yanında uzanarak uyutmanızı isteyecek sizinde rahat yatıp uyutabileceğiniz bir yatak olmalı. Kızımın odasını 1 yaşında ayırdım şuan 4 yaşında hala uyuturken yada gece uyandığında yanına uzanmamı istiyor