Kızlar, ehliyet için çalışıyorum evde bı uygulamadan, ama ehliyet okuluna daha başvurmadim sadece altyapı hazırlıyorum, sürekli kazayla ilgili sorular çıkıyor, yani kan dolaşımı, nabız, bayılma, ilk yardım falan filan kendimi tıp üniversitesine hazırlanıyormuş gibi hissediyorum😄, tabikide ilk yardım önemli ama 80 % sorular bu şekilde, yani trafik kurallarına dahil çok az soru var, belki uygulama öyledir bilmiyorum, gerçek sınavda neler bekliyor beni, daha çok hangi sorulara çalışmam lazım, tavsiyelerinize ihtiyacım var, önceden teşekkür ederim 🙂