Mutlukoala E diyeydin ya arkadaşına sorsaydın bilgileri hani küfür etmişim ya. Ondan al bilgileri şikayet et, beni neden aradın derdim ben. Herhangi bir şey yapmana gerek yok dikkate alıpta bilgilerini verme yeter. Bir kere beni de aramıştı biri. Tc mi adresimi herşeyimi verdi bu senim bilgiler değil mi ben karakoldan arıyorum dedi. Bende tii ye alıpta inanmayınca bana bağırdı kızdı 😀 bi ekip gönderip seni evinden aldırınca inanırsın bana dedi. Bende tamam bekliyorum dedim. Sonra 155 arayıp numarayı verdim dolandırıcı bunlar diye. Siz kapıyo kimseye açmayın tamam deyip numarayı aldılar ama herhangi bir işlem yaptılar mı bilmiyorum. 2 yıldır ekip gelip beni alacak diye bekliyorum 😂😂😂njkjnlkj