Evlattt
Benim annem geçen yıl oldu bütün olarak anestezi verdiler , açık şekilde sezeryan yeri kesildi tekrardan miyomları ve rahmi alındı sabah 09.00′da aldılar annemi 13.30-14.00 arası ameliyattan çıktı fakat ameliyathanede bekletmişler diğer hastanın çıkmasını beklemişler.
Ameliyat sonrası ağır kaldırması kesinlikle yasaktı bol bol dinlendi sadece wc ihtiyacını karşıladı enfeksiyondan çok iyi korunması lazım.
İlaç ve kan sulandırıcı iğne vermişti doktor taburcu olduğumuzda , yatış yapıldığında varis çorabı istediler bu şekilde ilerledi.
Ameliyat akşamı kalktı desteksiz yürüdü annem zaten 3 sezeryan doğumu olmuştu tecrübeliydi sezeryan doğumdan farkı olmadı ameliyathanede sonda takıldı ilk yürüyüşten sonra sonrayı çıkardılar.
Bir kaç defa istifra etti anesteziyi attı 3 gün hastanede yattı sonra taburcu olduk ve kontroller başladı.