Hllozclk Echanim 29+2 de 1377 kiloydu az geldi bana biraz bilemiyorum 26+4 de bir hafta ileri demişti doktor ama bu kontrolde bi şey demedi sizin ne kadar
Echanim Zehra385 benimde önde ya şimdilik sorun yok dedi ama ilerdeki haftalarda kilolu olursa normal doğum olmaz sezeryan olur dedi 🥺boyu kaçtı sizin peki
Zehra385 Echanim boyunu solemedi ama uzun dedi esim uzun ben uzunum bebegim sanirm ondan bole bir de erkek nrmal Buldum ben sanki
Hllozclk Cinsiyetler ne nasıl besleniyorsunuz maşallahınız var sizin bana normal dedi kilosu için 29+2 de
Echanim Zehra385 benimkide erkek 🥹 2 hafta önde o biraz şey şükür başka problem yok ama kilosu hızlı ilerlerse sezeryan olunur dedi
Zehra385 Echanim benimde bir hafta onde ole dusunme kizimda hep ondeydi 3200 kg dogdu ama belli olmaz zaten benm sezaryendi cok endiseli degilm benim su an idrar yolu enfeksiyonum var ilac kullaniyorm bi ondan cekiniyorm siz korkmayin yani
Hllozclk Cinsiyet bide genetik çok etkili bende eşimde iri ya da çok uzun değiliz zaten kız bebeklee minyon oluyor erkeklere göre
Adensah Echanim ben 28+4 te gitmiştim 1600 gramdı bu gün 29 haftalık oldum boyu 42 milisantim 30 haftayla uyumluydu bebeğim 🩷