Deletedmom_72 gaz damlası bizim bebişte zerre kadar işe yaramadı. Normal yağlarla masaj yaptım, yine sancıdan gece gündüz çığlık çığlığaydı. Birisinin tavsiyesi üzerine bunu aldık,masaj yapa yapa kullandim ilk kullanimda bile bebeğim mışıl mışıl uyudu. 4 aylığız artık gaz problemimiz çok yok ama ben yine de kullanıyorum, çok rahat uyuyor kızım. Bunun yanında kendiniz rezene içip bebeğe de 1-2 çay kaşığı kadar rezene verebilirsiniz bazen çay kaşığının ucuyla kimyon da kattım ben içine (doktor tavsiyesiydi bunlar). Bu arada ürünü kendi internet sayfasından almanızı tavsiye ederim, piyasada çakmasını muhakkak ki üretmişlerdir.