Üç dört dakikada bir karnım sürekli biyere toplanıyo taşgibi oluyo bir dakika boyunca öyle kalıyo aradan bi kaç dakka geçiyo tekrardan aynısı oluyo bu kasılmamı? Ağrı hissetmiyorum bı durumda bebekmi sancı çekiyo doktora gitmelil bi durum varmı bilemedim?