Selam kızlar ben 1. Trimesterde kusmalardan dolayı çok zorlandım.17. Haftamda bitti kusmalar 2. Trimester çok güzel geçti.31 haftalık oldum 3. Trimesterde zormuş.Hareketlerim kısıtlandı ruh halim çok çabuk değişiyor.Uyku düzenim yok.Doğum korkusu heyacanı bi yandan.Hiçbir şey yapasım yok sizin nasıl geçiyor