Hanımlar merhaba .
Benim son adet tarihim 16 temmuz ve beklenen adet tarihim de 17 Ağustosdu . Ben 20 ağustos da evde test yaptım üst üste 2 tane ikiside silik çıktı hemen gidip kan verdim sonucum 15 çıktı bana tekrarlamamı söylediler . 2 gün sonra yani 22 Ağustos da tekrar kan verdim bu sefer 58.63 çıktı doktor güzel yükselmiş ama pazartesi tekrarlayalım dedi. Kese görünmeyeceği için henüz kadın doğuma gitmedim ama 2 hafta sonraya randevu aldım. Ama içimde bi tuhaf his var sanki olmayacakmış gibi hüsrana uğrayacakmışım gibi . Aranızda benim gibi ilk sonucu az çıkıp sağlıklı gebelik geçiren var mı ? Bu arada pcos hastasıyım geç döllenme olabilir gibi düşünüyorum eğer sağlıklıysa da.