Zeros24 Normalde adet tarihime göre 5 Ekim 2024’te 40 haftam dolmuş görünüyordu ama geç döllenme var 14 Ekim görünüyor doğum tarihi. Önceden doktor normal doğum tarihine yetişti dedi bugün de 14 Ekim’e göre hesaplayacağız geç döllenme var çünkü dedi böyle bir şey yaşayan var mı
myangelson Zeros24 zaten baştan öyle hesaplanması gerekmiyor mu ki? Örneğin benim aşırı aşırı bir geç döllenme söz konusu 12 haftalık olmam gerekirken 5 haftalık çıktım 😂 bu durumda 12 haftaya göre hareket edemezler benim için verilen 12 Haziran tarihine göre dogum tarihim hesaplanıyor 19 Mart olarak 😅
Gulsahakancgr Bana da bugun aynı şey söylendi 2 hafta normalde 38. haftadayım 36 olarak gidiyormuşuz, ama bir öncekinde öyle demedi 38 de gel 39 da müdahaleli doğuma alacağım dedi kafam karışık neler oluyor 😂