ykaya18 Biri benim tercihim biri eşimin tercihi. Hangisi hangimizin olduğunu sonra söyleyeceğim. İki isim de güzel ama karar veremedim 🤭🤭
Tgbnr ykaya18 Bence ikiside olabilir iki isimde çok güzel ve hem senin istediğin hem eşinin istediği isimi koymuş olursunuz Bade derin 🥰
tazeanne23 Bade ismini beğeniyorum ama anlamı içki caiz değil falan diye geçiyor o yüzden Derin diyorum🥰
Civcivlerinannesi tazeanne23 arapça da sonra demek siz farsça anlamına bakmışsınız. Tasavvuf edebiyatında da aşk demek.
Mery1 Derin diye tanıdığım var biraz inat bade var uysal uyumlu güçlü bir karakter. İsimlerde krakterler uyuşuyor bnde badeyi haram içki diye biliyordum o yüzden derin dedim ama aşk şarabıda güzel