Minikkkbezelyem 5+5 haftalik keseyi doktor göremedi ultrasonda kanamanın olduğu dedi hayır dedim moralim çok bozuk belki kimyasal gebelik yaşıyorsun dedi böyle olan varmi görünmemesi normal mi
fasulye_35 Minikkkbezelyem ya şu doktorları anlamıyorum bu evham niyee?5 hafta daha çoook küçük haftaya görürsün bende 6 haftalıkken Görmedi boş gebelik dedi hemen ordan çıkar çıkmaz özele gittim keseyide gördük kalp atışını da dinledik
ykaya18 Daha çok erken bende 7-8 haftada anca keseyi gördük. Düşün ki daha kesenin içinde bebeği görememiştik. Çok şükür 17 haftalık olduk şimdi. Bekleyin moralinizi bozmayın. 🙏💚
Minikkkbezelyem fasulye_35 ben bide sordum acaba küçük 5+5 ondanmi hayır normalde kese gorunmesinlazim.dedi şuan özel hastanede bekliyorum muayene olmayı 😥
Minikkkbezelyem fasulye_35 devlete doktora gittim keseyim göremedi kanaman oldumu dedi hayır dedim belkide kimyasal gebeliktir dedi çok umursamadı bende daha çok küçük ondan olahilirmi dedim hayır kese görünmesi lazımdı dedi hemen özele randevu alıp gittim doktor keseyi gördü haftaya kalp atışını dinleriz dedi ama diğer doktor çok korkuttu beni canım
fasulye_35 Minikkkbezelyem aynı şeyi bende yaşadım maleseff devlet hastaneleri doktorlarına çokta güvenilmiyor baştan salıyorlar ve cidden korkutuyorlar insanı
Fatmanur12345 @“Minikkkbezelyem”#p33685039 offf böyle devlet hastanesi doktorunun taa ben kız bende bir kaç gün önce kese var bebek yok kürtaj yapacaklardı yarın gelirim diyerek geçiştirdim ertesi günü özele gittim bebeği de kalp atışını da gördük