Kızlar merhaba, 20.haftadayım 2 haftadır iç çamaşırıma idrar kalırıyormuşum gibi ıslaklık geliyor başta normal olabileceğini erken olabileceğini düşündüm ama sonradan acaba amniyon sıvısında sızıntı mı oluyor diye düşünmeye başladım yaşayan var mı acaba?