Merhaba anneler ben dün biraz abarttım ve cips meyveli soda yiyip içtim. Zaten bitmeyen bir gazım var ve zannedersem normal olduğunu düşünüp kasıklarımda ağrı oluyor genelde de geceleri. Dünde aynısı oldum yedikten sonra ama üstüne kusma eklendi yedim ne varsa hepsini çıkarttım şimdi endişeleniyorum bebeğime bişey olmuşmudur diye 20+3 haftalığız. Hiç hareketlerini de hissetmiyorum yanı doğumdan bu yana hiç tekme hissi falan olmadı bende arada karnım pıt pıt atıyor o kadar. Umarım bişey yoktur