Tugba1tugba kaynamlara evım yakın annemlere de, kaynanam sadece 1 defa geldi kaldı o da kayınpederım memleketteydi boz çağırdık. Aılem hıc gelmedi bı tek eşimin yıgenı 2 kere geldi 2 de benim yıgenım geldi kalmaya beraber olmak ıcın geldiler onun harıcınde 2 buçuk senedır gelen kalan olmadı aksıne biz gittik kaynanamda kalmaya canımız sıkıldı dıye