Aysenurr1 ben oğlumu kaybettim o yüzden ilk bebeğimiz olacak bu dünyada 🧡 cinsiyeti hiiic önemli değil bizim için sağ salim kucağımıza alalım istiyoruz 🤲🏻 benim ilkinden farklı belirtilerim falan hep. Bir de bunda karnım şimdiden çıktı tuhaf bir şekilde ve yayıldı resmen kalcalarda falan büyüme oldu ne manaaağ şimdiden daha 😂😂 oğlumda 6 aylıktı daha anca karnım belli olmaya başlamıştı ve top gibiydi 🥲