Merhaba kızlar
Son adet tarihime göre 5+6 haftalığım. Bugün kontrol için gittiğimde keseyi gördük çok şükür. 2 hafta sonra kontrole gel dedi kontrol için. 2 hafta çok geç değil mi? Geç döllenme olmuş olabilir mi ne zaman anlayabiliyoruz geç döllenme olduğunu