Ebrutlny Arkadaşlar kamımda iltihap çıktı doktor bana antibiyotik verdi ismi infex 200 mg lik kullananız var mı acaba
Trabzonli Cnm ben kullanmıştım ama tamamen temizlemedi enfeksiyonumu Şuan yine enfeksiyonum var ama ilac yazdirmadim. Dozu düşük malesef gebelikte fazla doz kullanmqk sakıncalı oldugu icin. Ondan dolayı da yeterli olmadi sanırım bana.
Ebrutlny Trabzonli peki ne yapmamız gerekiyor Doktorum kullanmazsan bebeğe ciddi zarar veriyo diyo korkuyorum da